Öncelikle merhaba! :)

Bu yazımda öncelikle ''Kır Çiçekleri'' blog ismimi ve konumu neyden esinlenerek başladığımı anlatıcağım...

Öncelikle blogger'lık hakkında bir çok yazı ve makaleler okudum. Ve dedim ki kendimi bu kadar güzel ifade ederken .. Neden? bende blog yazmayayım ki dedim. Daha sonra uzun süre araştırıp böyle bir karar aldım,hobi olarak yazmaya başladım,bu daha ilk yayınım olduğu için hatalarım varsa mazur görün şimdi'den özür dilerim.. evet ne diyordum blogger'lık konusun'da gerçek'den bir çok şey okudum ve can dostum olan bi arkadaşıma konu hakkında fikirlerini sordum. O da bana herzaman yanında olacağım ama öncelikle güzel bir kullanıcı adı bulmamız gerektiğin'den bahsetti. Ve düşünmeye başladık, daha sora bana bir hikayeden bahsetmek istediğini söyledi ve bana,
 ''Kardelen ve Hercai'' nin hikayesinden bahsetti. Kısaca hikaye'den bahsetmek gerekirse...

Çok uzun yıllar önce iki kır çiçeği birbirlerine aşık olur. Her bahar başka çiçekler onlar da açıp güneşe merhaba derler. Ama bir gün, bir bahar başlangıcı, bu çiçeklerden biri ötekine                      ''Biz başka çiçekler gibi,bu bahar açmayalım,kışın ortasında açalım ki bütün doğa bize ait olsun der.''
Ancak bunu söyleyen çiçek, açmak için kışın gelmesini ve karın yağmasını beklerken öteki beklemez,yazın açar. O gün bugündür karda açan ve sevgilisini bekleyen çiçeğe ''Kardelen'' ,sevgilisini yarı yolda bırakan çiçeğe ''Hercai'' denir.

işte benim ''Kır Çiçekleri'' ismim bu hikayeden etkilendiğim' den dolayıdır.
Blogumda daha çok  ''Hayat,Sevgi,Dostluk'' konularından bahsediceğim için böyle bir şeye karar verdim.

Umarım gönlümdekilerini yazıya dökerken bir çok insanın kalbine dokunmasını sağlarım...


                                                     


                                                                                             Mutlu bir gün geçirmeniz dileğiyle... :)
                                                                                                 
                                                                                                          ( İ.E)




Yorumlar

  1. Blog yazmaya yeni başladığım için yorumlarınız benim kendimi düzeltmem'de yardımcı olacaktır. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Yeni başlamışsın gayet guzel... ayrıca benı tanıtnışsın :DDD böyle devam et zamanla daha güzel olur...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Üç Çatallı Gölge Köyü

Bir kadının aşık olup olmadığını anlamak

Marilyn Monroe'nun ölümü hakkında teoriler ve gerçekler