Yeni Haberim (Başıma gelen Paranormal olay)

Evet Herkese Tekrar Merhabalar...
Uzun zamandır yayın atmıyorum sebebi ise en son başıma gelen paranormal olaylar sonucu fırsat bulamamam aslında çok kendimden bahsetmem, farklı bilgiler paylaşırım ama başıma gelen garip şeyler'den bahsetmek isterim..
bir rüya gördüm, kısaca rüyadan bahsetmek gerekirse..
rüyamda o korku filmlerine konu olan üç çatallı gölge köyünü gördüm aslında ilk bunun farkında değildim.
bir yer'den münübüse biniyorum ve bir köye geliyorum değişik bir yer anlam veremiyorum bir tabela görüyorum "çatallı köyü" diye ve yürüyorum bir orman yoluna geliyorum ikiye ayrılıyor sağ taraf dan gidiyorum altımda bisiklet var sonra bisikleti bırakıyorum bir eve giriyorum yatak da bir arkadaşım uyuyor başında üç gölge konuşuyor daha sonra kapıya çıkıp ayağımla yanmak üzere olan ateş közünü söndürüyorum sonra eve sarı kedi giriyor sonra içeri girip arkadaşımı sakın uyandırma diye onu kovuyorum dışarıya daha sonra dışarıdan dumanlar yükseliyor yaşlı bir kadın kızıyor tekrar içeri girerken közü söndürüyorum alev almasın diye ve sabah ezanıyla beraber uyandım.
Rüyam bu kadar daha sonra üç çatallı köyü diye araştırınca bu köyü buldum korku filmine konu olmuş falan tuaf geldi ama esas beni şaşırtan rüyadan sonra bir hocaya danıştım ve hocanın ona bunu anlatacağımı biliyormuş gibi devamlı kaçması telefonları açmaması, en sonunda kendisine ulaşıp sorduğum da asla yorum yapmaması daha sonra başka hocaya danışmak istedim oda kaçtı ve en son işinin ehli bir rukye 'ye danıştım sadece yanıma uğra dedi yorum yapmadı ve daha sonra asla ulaşamadım. sizce bunun sebebi nedir? bu konu da yorum yapabilecek biri var ise mail atarsanız sevinirim..


iletişim:
mail: enurerdem24@gmail.com.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Üç Çatallı Gölge Köyü

Bir kadının aşık olup olmadığını anlamak

Marilyn Monroe'nun ölümü hakkında teoriler ve gerçekler